خانما اینم سنو

تصویر
۱۰ پاسخ

سلام عزیزم لک بینی نداری احتمال زیاد بارداریت پوچ میشه منم دقیقا همین شد حالانگران نباش استراحت مطلق کن شیاف نذارفعلا بذارقلب تشکیل بسه بعد

حتما سونو رو ببر متخصص زنان بهت شیاف میده شاید آمپولم بده باید استراحت کنی هماتوم برطرف شه انشالله

سلام عزیزم
میگه شما هماتوو ۵۰ درصد دارید

دو هفته دیگه از روی تاریخ سونو برو انشاالله که تشکیل میشه

لقاحت دیرتربوده نگران نباش یه هفته دیگ بروقلب شومیبینی😍

هفت هفته ای ولی ضربان قلب نوشته نداره یه هفته بعد دوباره تکرار کن

داخل سونو زده ۷هفته دو روز چدااینجازدی ۹هفته

میشه این سنو رو برام توضیح بدین من هیچی متوجه نشدم

نگران نباش ان شالله خیره

ایشالا هفته بعدمیری قلبشم میزنه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان مهوا گلی مامان مامان مهوا گلی ۵ ماهگی
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۶ ماهگی
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان سامی مامان سامی روزهای ابتدایی تولد
مامان سورگل مامان سورگل هفته سی‌وسوم بارداری