سلام عزیزم لک بینی نداری احتمال زیاد بارداریت پوچ میشه منم دقیقا همین شد حالانگران نباش استراحت مطلق کن شیاف نذارفعلا بذارقلب تشکیل بسه بعد
حتما سونو رو ببر متخصص زنان بهت شیاف میده شاید آمپولم بده باید استراحت کنی هماتوم برطرف شه انشالله
سلام عزیزم
میگه شما هماتوو ۵۰ درصد دارید
دو هفته دیگه از روی تاریخ سونو برو انشاالله که تشکیل میشه
لقاحت دیرتربوده نگران نباش یه هفته دیگ بروقلب شومیبینی😍
هفت هفته ای ولی ضربان قلب نوشته نداره یه هفته بعد دوباره تکرار کن
داخل سونو زده ۷هفته دو روز چدااینجازدی ۹هفته
میشه این سنو رو برام توضیح بدین من هیچی متوجه نشدم
نگران نباش ان شالله خیره
ایشالا هفته بعدمیری قلبشم میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.