نیش بزنه میگیرید یا کامل در بیاد؟
منم یه میز چیدم و عکاسی.اون طرفا رو هم اش کردم دادم به خاله و عمه و عمو و مامانجونای آرتا
من فقط چنتا بادکنک گرفتم. و یه کیک و عکس گرفتم ساده یعنی جشن نگرفتم
بفرما عزیزم
من جشن نگرفتم فقط لباس تنش کردم و عکس گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.