کیا جشن دندونی گرفتن عکس بدین

۵ پاسخ

نیش بزنه میگیرید یا کامل در بیاد؟

منم یه میز چیدم و عکاسی.اون طرفا رو هم اش کردم دادم به خاله و عمه و عمو و مامانجونای آرتا

تصویر

من فقط چنتا بادکنک گرفتم. و یه کیک و عکس گرفتم ساده یعنی جشن نگرفتم

بفرما عزیزم

تصویر

من جشن نگرفتم فقط لباس تنش کردم و عکس گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان فرشته مامان فرشته ۷ ماهگی