۳ پاسخ

تاپیک قبلیمو ببین

منم جشن نگرفتم حتی آش دندونی هم نتونستم برای بچم پخش کنم چون همسرم بیکار شده صاحب کارش پول نمیده

جشن نگرفتم فقط بردم اتلیه چندتا عکس یادگاری گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری