سلام خانوما نفخ دارم بعد از سزارین چی بخورم

۳ پاسخ

هرچی میخوری بجز چای نبات.من سر سزارین دومم بخاطر نفخ چایی نبات خوردم.۴ماه یبوست شدید گرفتم دکترم گفت بخاطر چایی نبات که خوردی

بارهنگ،گل محمدی دم کن،انجیر خشک

خاکشیر توی آب سرد حل کن بدون شیرینی

سوال های مرتبط

مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵عشقای من 🩷 مامان 🩵عشقای من 🩷 ۱۱ ماهگی