آب دهن بچم زیاد میاد چرا ؟؟

۴ پاسخ

دختر منم دستشو میخوره و اب دهنش زیاد میاد مامانم میگه برا لثه هاش میخاد دندون درارره😂

عادیه دختر منم دستشو میخوره اب دهنش زیاد میاد

حتمان ببرش جای طبیب اگه پیدا کنی خیلی خوبه درجا درمان میشه

احتمالا از رفلاکس میتونه باشه

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۴ ماهگی
مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی