چرا از دهن دخترم اب میاد

۶ پاسخ

ریفلاکس نداره!؟

دخترمنم هی تف میندازه

اب دهنش شنیدم سه ماهگی بخاطر اینک بچه لثه ش درحال امادگی برا بالا اوردن دندونا بعد6ماهگی برای دندون در اوردنه

لثه هاشون دارن سفت میشن طبیعیه

لثه هاش داره سفت میشه دختر منم همینه

داره دندون در میاره اینطوریه

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان دخترم آترین مامان دخترم آترین ۷ ماهگی
مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۴ ماهگی