چرا از دهن نوزاد سه ماهم اب کفی میاد

۵ پاسخ

سلام از رفلاکس من بردم دکتر گف اولاش زیاد شیر دادی رفلاکس گرفته شیر از معده اش اومده ریه هاش باید کم شیر بدی بعلاوه ساشه و دارو داد الانم بچم کلا شیر نمیخوره

پسر منم همینطور بود دکتر گفت بخاطر،رفلاکسشع

لثه هاش داره سفت میشه خودشم حباب درست میکنه

طبیعیه

مشکل منم هست این مورد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی
مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی
مامان طلایی مامان طلایی ۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان دخترم آترین مامان دخترم آترین ۷ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی