مامانا چرا از دهن پسرم آب میاد؟

۵ پاسخ

رفلاکس پنهان داره

توی این ماه بزاق زیاد ترش میشه و چون برای بچه سخت هست نمی تونه کامل قورت بده مشکلی هم نداره طبیعی هستش

برا دندونه بیشتر

برا منم همینه

فک کنم کلا این ماه همینجوره

سوال های مرتبط

مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۴ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان دخترم آترین مامان دخترم آترین ۷ ماهگی