بچه های شمام یخ میخورن؟

۱۸ پاسخ

نه اگه میخورن کم خونه

نه خوب نیس گلوی بچه میاد مریض میشه

اره خیلی خیلی دوست داره می خوره چرا به نظرتون بده ؟؟

بله بله
اگ چشمش بیفته باذوق واشتیاق میخوره

خیر

آره همش میرن سر یخچال یخ برمیدارن یواشکی میخورن 🥸

نه اصلا

اهن بدنش كم نيست؟؟؟!!!!

آره ،گویا از علائم کم‌خونی که پسر من داره

وای خوب شد گفتی دختر من چند روزه گیر داده یخ میخوره

آره بابا قایم‌میکنم

اگه تو لیوان باشه آره دستشو تا آرنج میکنه تو لیوان تا یخو در بیاره اما اونجوری نیس ک گیر بده همش بهش یخ بدم

اگه ببینه اره بابا

عاشقشه، شنیدم از کمخونیه

نه

خیر

نه گلم

بله🤣

سوال های مرتبط