۴ پاسخ

میخواهی از شیر بگیریش

هیچی برو دوش آبگرم بگیر یکم ماساژ بده..احتمالا درد داره اگر شیر داری...میتونی خشک کننده هم بخوری..

چجوری بچه رو از شیر گرفتی؟؟؟

چجوری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 ۱۱ ماهگی