البته معمولا پریودیام یکی یا دو روز جلوتر میوفتادن
همش حس پریودی دارم انگار همین الانه ک بیاد
چی میشه تا عاشورا تستمون مثبت بشه🥺🥺🥺
منم ۳۱موعدمه ولی هیچ علائمی جز سینه درد ندارم
عزیزم صبر کن ی هفته رد شد بعد برو
اخه خیلییییی درد دارم .البته همیشه درد دارم کلا کمر و اینا ولی الان نمیتونم بشینم
نە دیگە صبرکن تاخیر بخوری الکی خودتو اذیت نکن انشاللە بارداری
صبر کن تا روز اخر پ یودیت یه بیبی چک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.