۸ پاسخ

البته معمولا پریودیام یکی یا دو روز جلوتر میوفتادن

همش حس پریودی دارم انگار همین الانه ک بیاد

چی میشه تا عاشورا تستمون مثبت بشه🥺🥺🥺

منم ۳۱موعدمه ولی هیچ علائمی جز سینه درد ندارم

عزیزم صبر کن ی هفته رد شد بعد برو

اخه خیلییییی درد دارم .البته همیشه درد دارم کلا کمر و اینا ولی الان نمیتونم بشینم

نە دیگە صبرکن تاخیر بخوری الکی خودتو اذیت نکن انشاللە بارداری

صبر کن تا روز اخر پ یودیت یه بیبی چک

سوال های مرتبط

مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری