۷ پاسخ

ببر دکتر دارو میده انشالله چیز خاصی نیست

زبونتو گاز بگیر

منم مث تو کیست ۴سانتی دارم

منم پریود نشدم فکر کنم برا منم کیست باید برم سنو

عزیزم نگران نباش سپتای یعنی دیواری ضخیم یا نازک داخل کیست

نترس رفع میشه

یه کیست ۴/۵سانتی داری که دقیق تشخیص ندادع از چ نوع کیسیتیه اینو نوشته

سوال های مرتبط