من نه متاسفانه فقط نکسیوم ۲۰ خارجی بهترش شکرد
چجوری استفاده کردین
منظورم با شیر قاطی کردین یا اب
خیلی عالیه من دادم سه چهار بار خوب شد
نه منم دادم
اره من دادم بهتر شود
هیچ دارویی مصرف نکردم فقط شیر خشک آی آر دادم خودش رفته رفته درست شد
اصلا اثر نکرد بدترم کرد رفلاکس دخترمو
اره پسر من با این آروم گرفت
آره خیلی خوبههه من استفاده میکردم
فقط خارجيش ايراني اصلا
دختر من بالا نمی آورد اینو که میدادم بالا میاورد بدتر بود😑🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.