منم مامان اولیم تا اخر بارداری شبیه پرنسسا بودم الان شبیه کارتون خوابا😂😂
ولی از بعد ۴۰ روز یکی دوبار بیرون رفتم
رسیدن ب خودتم ک باید یکی بچه رو نگه داره چند ساعتی
لعنتی هر کاریم میخوای کنی میگن نهههه برای بچه ضرر داره
ولیییییی
بچت شروع کنه ب قن قن کردن حدود یک ماهگی میتونی هر وقت شکمش سیره و عوضش کردی و حالش خوبه بزاریش خودش با در دیوار حرف میزنه توهم چند دقیقه وقت داری به کارات برسی.😂😂😂
طبق تجربه خودم مهمترین چیز اینه که تا میتونی از بقیه کمک بگیری.. البته از کسایی که بهشون اعتماد داری... همین الانش هم میتونی شیر بچه رو بدی و دو ساعت بسپریش به مادرت و مثلا بری آرایشگاه و یکم به خودت برسی.. یا با دوستت بری یه خرید حتی کوچیک برای خودت بکنی،، ادمیزاد با همین خوشحالی ها و به خودش اهمیت دادن های کوچیک شارژ میشه. ذهنتو تغییر بده این بچه مانع زندگی تو نیست یه قسمتی از زندگیته که هنوز برات جدیده اما تا قلقش دستت بیاد قرار نیست قسمت های دیگه رو متوقف کنی و قطعا همه چیز مثل قبل هم نمیشه
واقعا دیشب نصف شب میخواستم پاشم برم بیرون از خونه انقدر فشار روم بود
عشقم اگه بچه بد بود مطمئن باش هیچکی دوتا سه تا نمیاورد نگران نباش همه چی خوب میشه (ستاد روحیه دهی)
چی بگم.....
.این نیز بگذرد عزیزم
من از روز اول تنها بودم اوایل سخته ولی باید سعی کنی ازش لذت ببری هرروز که بیدار میشدم عادت داشتم لباسش عوض میکردم بدنش با روغن ماساژ میدادم زیر بغل و زیر گردنش تمیزمیکردم زینک میزدم و یه ساعتی بدون مای بی بی لذت میبرد ، سرتایم بهش قطره میدادم ،شیرش کامل میخورد لذت میبردم
خداروشکر پس راحت میگذره من ی هفته مادرم کنارم بود واقعا اذیت نشدم چون شوهرم خیلی کمک میکنه بچه اولی هم بودم
من هنوزم منتظرم اوضاع بهتر بشه🤣🤣
دخترم ۶سالشه
یه دونه دخترم توراهه
فقط از چالشی به چالش دیگه تغییر وضعیت میدی
حالا جدا از شوخی تا دوماهگی اوضاع بیشتر بهم ریخته هست تا اون موقع قلق همه چی دستت میاد کمک کم اوضاع بهتر میشه
ان شاءالله همسرت همراهی کنه و تو مسیر تنها نباشی🙏🙏
من همسرم همراهی نمیکرد و همه مسولیت های خونه و خرید و بچه و ......خلاصه همه چی با خودمه🥴☹️😔
یکم ک بگذره قلقش دستت میاد..همونطور ک اوایل خونه داری نمیتونی همه کارای خونه رو هندل کنی اما بعد یه مدت برات مث اب خوردن میشه بچه و روتین روزانش هم همینطور برات اسون میشه
تازه اولشه که.. ۵,۶ماهش بشه بعد بهتر میشه ب چیزای دیگم رسید
سعی کن زیاد جایی نری گناه داره ولی درکل یکم بعد ۴۰ روزگی بهتر میشن منم اوایل خیلی سختم بود مخصوصا با سزارین
این موقتیه ۴ ماهگی دیگه خوب خوب میشه هرچی بزرگتر بشن مستقل تر میشن
تنها کسی ک میتونه حالتو عوض کنه ی شوهر پایه اس ک کمکت کنه تو بیخوابی ها.
و اینکه کم کم خوابش بهتر میشه و میگذره به اولین باری ک میخنده راه میره میگه مامان کلا ب چیزای قشنگ فکر کن
😐من فک کردم بچه به دنیا بیاد به خودم میرسم...از این خبرا نیست؟
انرژی منفی نمیخوام بدم ولی منم منتظرم اوضاع بهتر سه😭🤣
من پسرم الان ۱۸ ماهشه یه دونه هم تو راهه هنوز به خودم نبودم😂😂
ببین هرچی بزرگترشه چالشات فقط فرق میکنه اما براخواب ازدوسالگی دیگ قشنگ میخوابن
میفهممت فقط همینو میتونم العان بگم چون اصلا نمیشه حرفی زد و منبر رفت برا کسی...
درست میشه
یکم صبوری کن
اوایلش ادم از وضع درمیاد😂
بعد از چهل روزگیش خیییلی وضعت بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.