۷ پاسخ

ما که اسم بچمون اهوراس چی با ما دوست نمیشی😂

🗿😂پس ما چی

من که هم شهریم چی نمیای حرف بزنیم؟

من اسم پسرم بهترین اسم دنیاست باهامون دوست میشید 😅😅

سلام مامان آرادم خوشبختم😂😍

بلاک بای
تبعیض جنسیتی قائل شدی

یعنی باما دوست‌نمیشی

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا🚗🛵🚓✈️ مامان پسر طلا🚗🛵🚓✈️ ۱۲ ماهگی