۵ پاسخ

من دادم

۳سی سی بده هیچی نمیشه

بله میتونی

من پسرم سرما خورده بود سرفه زیاد داشت دکتر داده بود اب رو اتیش بود براش

فک نکنم دیفن برای این سنا باشه.
اگه برای سرفه میخوای قطره پلارژین خوبه.

سوال های مرتبط