خانما من شیاف فرتیژست استفاده میکنم خوبه؟

۴ پاسخ

چاره ای نیست کثیف کاریش زیاده اما اونیکی مارکها دیگه نیستن

من راضی نبودم همش شورتم کثیف میشد چربی پس میزد با اینکه مقعدی میزدم
ولی شیاف ژست تا میزنم خوبه
اکتوژست قبلا میزدم عالی بود الان دیگ نیست ازش

برند اکتوژست بهتر بود ولی نیست هیچ جا چند وقته از بعد جنگ

جای بچتون سفت میکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد