خانومایی شیاف فرتیژست استفاده میکنین نفخ نمیکنین؟

۸ پاسخ

اکتوژست بگیر هم استفادش راحت تره هم نفخش خیلی کمتره

اره منم خیلی اذیت میشدم الان چند وقته مارک‌اکتوژست میگیرم خیلی بهتره

من نفخ و یبوست داشتم بهم اینسری ژست تا ۴۰۰داده خیلی راحت شدم

من اکتوژست میذارم ولی همونم نفخ میده کلا خاصیت پروژسترونه

اره خیلی

اکتوژست بهتر از فرتیژست

خیلی نفخ مبکنم، بعضی وقتا شکمم قشنگ باد میکنه سفت میشه

وحشتناک
واسه همین دکتر امپولشو بهم داده

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی آقا مامان علی آقا ۳ سالگی