شیاف فرتیژست چند میخرید؟

۱۳ پاسخ

من ۵تا خریدم تقریبا صدتومن

من امروز گرفتم آزاد ۳۳۰
با بیمه یعنی کمتره ؟؟

دوز رو پرسیدی دیگه من ۴۰۰ استفاده میکردم

سلام انا جان چطوری فرتیژست ۴۰۰

بسته ای ۱۰ تا داره ۲۰۰ آزاد می‌خرم

250تومن بسته ده تايي

اکتوژست خیلی بهتره

بچه ها من شیافی که دکتربهم داده بود ژست _تا۴۰۰ بودپایینش نوشته پروژسترون ۴۰۰ این پریروزیه که خریدم روش نوشته فرتیژست ۴۰۰پایینشم نوشته پروژسترون ۴۰۰ فرقی که ندارن فقط کارخونه هاشه دیگه

من 4تا خریدم 1تومن

285 فک کنم شوهرم خرید

من همین یه ساعت پیش ۳۰ تا اکتوژست خریدم ۶۰۰ تومن..بدون بیمه البته با بیمه ارزون تر میشه

به بسته که ۱۰ تا توشه ۲۵۰

دوزش؟یا قیمتش؟

سوال های مرتبط

مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۹ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان مهدیار‌ مامان مهدیار‌ ۷ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری