۴ پاسخ

شیرتو‌بدوش با قطره چکونه بهش کم کم بده

اره اتفاقا امروز زیادم بالا اورد

علائم رفلاکس🥲پسر منم داره

احتمالا از کولیک و رفلاکس میتونه باشه منم همین مشکلو دارم

سوال های مرتبط