وا بچه منم جیغ میزنه ی مرحله از رشده خواهشا بچه رو نبند به دارو
مثلا دلش بخواد بره بیرون نبریم ویا درو قفل کنم نزارم جیغ میکشه گریه میکنه
دختر ندی ها بهش اصلا پسر منم اینطوره تو این دوره اینطورن
وااااااااا
ندی بهش ها
عزیزم ماها باید اعصابمون رو تقویت کنیم به نظرم خودت مشاور برو
چیا گفتی به دکتر که قرص داد؟
قرص نده بنظرم بهش
با یه دکتر دیگه مشورت کن
از الان ک نمیشه قرص آرامبخش داد به بچه
وا عصبی چی اخه تو این سن
پسرمنم چند روز خیلی لجباز شده
اقتضای سنشونه و دندون
از الان دارو اعصاب 😐
دختر منم یک سره جیغ میزنه تا خواهرش بهش دست میزنه جیغ بنفش میکشه 🥴
امروز هم از صبح خونه ی مامانم بودیم الان اومدیم یعنی سر درد گرفتم از صدای تیزش
قرص چی از الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.