#بارداری #بارداری
ممنون میشم بگید

تصویر
۳ پاسخ

نه الکی استرس نداشته باش مشکلی ندارع

منم فردا ازمایش قند دارم داروهام و خوردم دکتر گفت فقط ناشتا باش کافیه

خوردن آسپیرین هیچ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری