سلام دوستای مشهدی انومالی پیش کی برم ک خیلی خوب باشه ؟؟

۵ پاسخ

نسل فردا و نرگس افضلی خیلی خوبن

من رفتم اورعی زارع عالیهه هم انتی هم انومالی

نسل فردا بیشک دکتر میرزایی یا اریا بهادری نوبت بگیر همین کاینیک هستن. و ۱۸دوروز بری

ان تی کجا رفتی راضی بودی بگو من برم؟

من رفتم پیش علیرضا سعیدی تو احمد آباد دقیق و با حوصله انجام داد

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری