نسل فردا و نرگس افضلی خیلی خوبن
من رفتم اورعی زارع عالیهه هم انتی هم انومالی
نسل فردا بیشک دکتر میرزایی یا اریا بهادری نوبت بگیر همین کاینیک هستن. و ۱۸دوروز بری
ان تی کجا رفتی راضی بودی بگو من برم؟
من رفتم پیش علیرضا سعیدی تو احمد آباد دقیق و با حوصله انجام داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.