مامانا لکه بینی تو این هفته طبیعیه؟؟؟
کمی لکه دیدم رو لباسم

۱۱ پاسخ

والا من لک خون دیدم روز بعدش زایمان کردم

عزیزم اگ درد نداری و آرومی صبح برو یه چکاب بشو پیش دکترت . یا بیمارستان . برای اینکه خیالت راحت بشه.
اینجا هرکس نظری داره.استرست بیشتر میشه. نگران نباش

من یه لکه خون دیدم فرداش زایدم

قربونت، ان شاءالله که چیزی نیست و به وقتش، نی‌نی رو به سلامت بغلت میگیری

ببین بومهن یه بیمارستان داره، من یکی دوبار رفتم. بخش زایمان هم داره شبانه روزی،
nst و اینا دارن
میتونی اونجا بری یه سر
ان شاءالله که چیزی نیست، فقط محض احتیاط

ب دکترت بگو حتما هفته ت بالاس خدایی نکرده اتفاقی نیفته

عزیزم برو بیمارستان پرونده هاتم ببر

اگه لکه خون دیدی برو بیمارستان گهواره رو ول کن

خطرناکه

اگه در حد لکه کمرنگ هست و خون خالص نیست، ممکنه بخاطر کم کم باز شدن دهانه رحمت باشه

لک خون ت هفته شما خطرناکه برو بلوک زایمان

سوال های مرتبط

مامان آریسا مامان آریسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی