والا من لک خون دیدم روز بعدش زایمان کردم
عزیزم اگ درد نداری و آرومی صبح برو یه چکاب بشو پیش دکترت . یا بیمارستان . برای اینکه خیالت راحت بشه.
اینجا هرکس نظری داره.استرست بیشتر میشه. نگران نباش
من یه لکه خون دیدم فرداش زایدم
قربونت، ان شاءالله که چیزی نیست و به وقتش، نینی رو به سلامت بغلت میگیری
ببین بومهن یه بیمارستان داره، من یکی دوبار رفتم. بخش زایمان هم داره شبانه روزی،
nst و اینا دارن
میتونی اونجا بری یه سر
ان شاءالله که چیزی نیست، فقط محض احتیاط
ب دکترت بگو حتما هفته ت بالاس خدایی نکرده اتفاقی نیفته
عزیزم برو بیمارستان پرونده هاتم ببر
اگه لکه خون دیدی برو بیمارستان گهواره رو ول کن
خطرناکه
اگه در حد لکه کمرنگ هست و خون خالص نیست، ممکنه بخاطر کم کم باز شدن دهانه رحمت باشه
لک خون ت هفته شما خطرناکه برو بلوک زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.