سلام مامانا ببخشید لکه بینی تو هفته ی من طبیعیه؟

۴ پاسخ

نه اصلا برو بیمارستان

حتما دهانه رحمت باز شده مراجعه کن زایشگاه یا مطب

فک نکنم با دکترت صحبت کن

نه اصلا طبیعی نیست برو اورژانس مامایی بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس🍒 مامان 🍒گیلاس🍒 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آریسا مامان آریسا هفته بیست‌ویکم بارداری