الان دیگه باید ساک رو آماده کنی
چرا 37؟
من ساکمو بستم خیلی وقتع
و منی که هنوز اتاقشم نچیندم🥺😂منم باید جمع کنم ساکو ولی هنوز خونه تکونی نکردم🥲
من هنو ریلکسم🙄
الان ....
بمن گفتن ۳۹ویک روزبیاسزارین کنیم چرا انقد دیرآخه میترسم
منم امروز چیدم
هرچی زود تر اماده کنی بهتره هم خیال خودت راحته هم چیزی باید کم زیاد کنی میدونی
دیگه از الان بچین آماده باشه دیگه
من امشب آماده کردم 🥲🥹
از الان آماده کن کم کم
لیست آماده کن هفته اخر بچین تو ساک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.