سلام مامانا برای شقاق سینه چی استفاده کنم؟؟؟

۴ پاسخ

من هیدرودرم زدم عالیه

این عالیع

تصویر

من پماد سینه ژنوبایوتیک خریدم خیلی خوب بود

پماد شقاش سینه بزن یا محافظ سینه من پماد زدم خوب نشدم مخافظ سینه میزارم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۴ ماهگی
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی