سلام دوستان برای شقاق سینه چیکار کنم؟

۷ پاسخ

شیر خودت رو یکم بزن اطراف هاله س.ینه ت
و کرم شقاق هیدرودرم واسه من عالی بود

چرا زخم شده؟

روغن حیوانی بزن نایلون فریزر بزار روش یا شیر خودت رو بزن نوک سینت مرطوب بمونه

سلام تجربه شخصی من سرزایمان دومم برای زخم نوک سینه هام ازشیرخودم میدوشیم رونوک سینه ام رونوکش پلاستیک فریزرتمیزمیزاشتم اینجوری همیشه مرطوبه زودخوب شد

من کرم شقاق ماستلا دارم بارش کردم اما خیلییی کم استفاده کردم کاش میشد بهت بدم

کرم ضد شقاق ماستلا بخر عالیه

پماد مخصوص بگیر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان اهورا

نادری مامان اهورا نادری ۱۴ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۱ ماهگی