درمان شقاق سینه چیه؟

تصویر
۳ پاسخ

من اوایل شیردهی شقاق برداشته بود سینم.. ولی پماد مخصوص شقاق سینه میزدم با کره و اخر شیرمو میمالیدم

پماد مخصوص داره و از خود شیرت هم بمال بهش زودتر خوب میشه. باید دائم مرطوب باشه خشک باشه بدتر میشه

پمادش

سوال های مرتبط

مامان اهورا

نادری مامان اهورا نادری ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۴ ماهگی
مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی