با شقاق سینه چیکار کنم😭

۸ پاسخ

از شیر خودت بزن بش مرتب

عزیزم کرم شقاق سینه موستلا دارم باز نشده قیمت کمتر واست میفرستم اگه خواستی

وا بعد از ده ماه ؟ من همون اوایل زخم شد خون اومد پماد شقاق زدم خوب شد

این پماد عالیه برا من ۳ روزه جواب داد. اما واقعا باید مرتب بزنی تا نتیجه بگیری

تصویر

سلام عزیزم عسل بزن خوب میشه من کرم ماستلا خریده بودم نوشته بود با عسل ، بعدش برای زایمان دومم دیگه نخریدم عسل زدم دیدم عالیه .سریع خوب میشه.

پماد شقاش سینه هیدرودرم بزن

کرم شقاق سینه هیدرودرم بگیر بزن

من کاری نتونستم بدم یه سینه میدم اونو خشک کردم یه هفته ۶ست

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۴ ماهگی
مامان اهورا

نادری مامان اهورا نادری ۱۴ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۱ ماهگی