علایق عفونت بخیه سزارین چیه ؟!

۳ پاسخ

چرک میاد مثل چرک زرد
ورم میکنه و سوزش شدید توی بخیه داری

چرک و خون میاد درد ناک میشه

مال من ورم کرد بعد خون اب می یامد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی
مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی