پسر من ک یه قاشقم نخورد دلم خوش باشه. چهار صدتومن ریختم رفت!
خودت غذا بده سرلاک خاصیت نداره
موهاشو چطوری بستی عزیزم؟
توهم خوب میان وعده میدی عزیزم اشکالی نداره وقتی دوست داره بهش بده شایدعوض کردی دیگه نخوره
من بادام درختی.پسته.گردو..فندق اسیاب کردم گذاشتم یخچال
بستنی،بانصف موز بایک قاشق ازپودر ۴مغز ویک قاشق ۳شیره میدم بهش،خیلی دوستداره...
۳شیره رو شیربرنجش،هم میریزم
غذاهاش مقوی کنی سریلاک چیه؟؟؟؟
من همه طعماشومیدم فقط گندم تنهانمیخوره همه رومیدم نوبتی
وزن دهی خرما بهتره...
موز گندم خوبه ولی یبوست میکنه
من موز گندم گرفتم میدم از خرما بهتر میخوره
من پسرم لب نمیزنه
سرلاک گندم خرما وزن دهی داشت براش
حریره بادوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.