۱۰ پاسخ

۲ یا نهایتا ۳

کلن انکارشیرهاهم نصف شدنه کم داخلشونه

منم دوروزنیم ولی خب وقتی درست میکنم یکیش میریزم کامل نمیخوره

۲روز و نیم

یه هفته ..شیر خودمم میدم

۲ روز

۳روز ،دور ریزم زیاد دارم😓

برای پسرم۸روز البته چون شیر خودمم میخوره منم قبلا شیر اگر نیم ساعت ازش رد میشد نهایتا یک ساعت میریختم ولیدیگه بزرگتر شد نمیریزم پیش امده دو سه ساعتم باشه بهش بدم گرم کنم خریدم براش ولی همون سرد هم میخوره اوکیه

از بس درس میکنم میریزم دور ۴روزم نمیمونه😑

بستگی به اشتها بچه داره

بچه من بیشترش استفراغ می‌کنه🥴🥴🥴

سوال های مرتبط

مامان ❤️یزدان❤️ مامان ❤️یزدان❤️ ۱ سالگی
مامان محنا و دوقلوها مامان محنا و دوقلوها ۱ سالگی
مامان ❤️‍🔥 ندا ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ندا ❤️‍🔥 ۶ ماهگی