۲ یا نهایتا ۳
کلن انکارشیرهاهم نصف شدنه کم داخلشونه
منم دوروزنیم ولی خب وقتی درست میکنم یکیش میریزم کامل نمیخوره
۲روز و نیم
یه هفته ..شیر خودمم میدم
۲ روز
۳روز ،دور ریزم زیاد دارم😓
برای پسرم۸روز البته چون شیر خودمم میخوره منم قبلا شیر اگر نیم ساعت ازش رد میشد نهایتا یک ساعت میریختم ولیدیگه بزرگتر شد نمیریزم پیش امده دو سه ساعتم باشه بهش بدم گرم کنم خریدم براش ولی همون سرد هم میخوره اوکیه
از بس درس میکنم میریزم دور ۴روزم نمیمونه😑
بستگی به اشتها بچه داره
بچه من بیشترش استفراغ میکنه🥴🥴🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.