همینه شربت پلارژین درسته بدم دخترم ۶ماهشه؟

تصویر
۶ پاسخ

۱۵قطرع

یه سیسی نه پنج قطرهههه

برا چیه

اره خودشه از پنج ماهگی دکترا تجویزش میکنن ولی نمیدونم دختر شما خورده تا حالا یا میتونه بخوره یا ن دختر من ک از پنج ماهگی براش تجویز کردن دوست داشت و مبخورد خداروشکر مشکلی هم براش پیش نیومد

فقط یک سی سی زیاده ها

آره همینه

سوال های مرتبط

مامان دلماه کوچولو💗 مامان دلماه کوچولو💗 ۱ سالگی
مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی