کسی از اینا برا بچش استفاده کرده؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من اینو بعد زایمان طبیعی گذاشتم برای بعد عملع

ارزون تر اقتصادیه خوبه من مامانم برا داداشم استفاده میکرد براش باید از این شورت دکمه لی ها داشته باشی یا شورت گره ای

با شورت های گره ای میبستم به بچه

تصویر

من بعد از عمل استفاده کردم

چند گرفتی؟؟؟

من بچه ی قبلی استفاده میکردم خوب بود برا طول روز ب ا شب تا صبح اصلاا خوب نیست

نه...

این فک کنم بزرگساله یعنی برای بعد عمل میزارن

نه چیه

من نه

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی