۵ پاسخ

باید حتما هردوتاش بعدبازشدن داخل یخچال نگهداری بشن طبقه پایین یخچال والا بی خاصیت میشن وهیچ اثری ندارن وبی تاثیرواثرش معکوس میشه چونکه فاسدمیشن وآسیب میزنن به بدنشون✌️💯✅👶🏻👧🏻🧑🏻👶🏻

من تو یخچال میزارم

آری

بله عزیزم

من که همیشه بیرون میزارم

سوال های مرتبط