۸ پاسخ

اره عزیزم روش نوشته داخل یخچال
من ویتامین ویواکیدز میدم و آهن سیدرال که حتما باید یخچال باشه
و کلا ۹۰درصد داروها بعد باز شدن باید داخل یخچال نگهداری بشه

اره عزیزم تو یخچال

یادم میره بذارم یخچال

آرہ باید تو یخچال بزارے

یس یس یس

من نه

اره عزیزم

اره اره اره

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی