۷ پاسخ

من با یکی باردار شدم

آره من

من دوتا دارم نمیشه شانس ندارم خدایا

خیلیها میشن باید خدا بخواد
من با 3تا فولیکول بالغ خوب و با آی یو آی حامله نشدم
توکلت بخدا باشه حتما میشه

من با یکی باردار شدم دکتر گفت پنجاه پنجاه
دخترم الان دوسالش هست

من با یدونه فولیکول باردار شدم

آره خیلیا
مردم با یدونه میشن
با دوتا چرا نشن 😂

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری