من با یکی باردار شدم
آره من
من دوتا دارم نمیشه شانس ندارم خدایا
خیلیها میشن باید خدا بخواد
من با 3تا فولیکول بالغ خوب و با آی یو آی حامله نشدم
توکلت بخدا باشه حتما میشه
من با یکی باردار شدم دکتر گفت پنجاه پنجاه
دخترم الان دوسالش هست
من با یدونه فولیکول باردار شدم
آره خیلیا
مردم با یدونه میشن
با دوتا چرا نشن 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.