سلام‌خانوما قد دخترم ۸۷ خوبه یا کمه

۳ پاسخ

خوبه آره

پسر منم قدش ۸۷ هست از نمودار بالا تر بود بهداشت گفت خوبه دکترم گفت خوبه برا دختر خیلی خوبه چون پسرا باید یکم بیشتر از دختر باشن

خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان سفید برفی مامان مامان سفید برفی ۲ سالگی