بلاخره منم دیشب زایمان کردم طبیعی

۵ پاسخ

مبارکت باشه گلم
عع همین؟🤭چ خوب
بچه اولته؟ورزش زیاد کرده بودی؟از چن هفتع؟

مبارک باشه عزیزم انشالله بسلامتی

چه باحال زایمان کردی 😍

کیسه آبم ساعت ۱۲ نیم ترکید تا رفتم بیمارستان شد ساعت ۳ چهار بستری شدم خیلی درد داشتم امپول بی دردی گرفتم خوابیدم تا ساعت ۷ شب ۷:۴۵ دخترم به دنیا اومد

وای مبارکه
یه کم از تجربیاتتون بگید

سوال های مرتبط

مامان میثاق مامان میثاق ۶ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی