۵ پاسخ

دونستی به منم بگو🥲

منم ۲ سانت باز بودم دیروز انقباضاتم شروع شده بود شب قطع شد

عزیزم هر کاری کردی به منم بگو
منم از ۳۷ هفته معاینه تحریکی هم شده و هنوز هیچ خبری نیست
دکترم نامه ختم بارداری داده بهم ولی من دوست دارم خودم دردم بگیره برم برا زایمان دوست ندارم با آمپول زایمان کنم میترسم

پله بالاپایین برو ...خاکشیر گلاب زعفرون بخور...یکم ورزش کن لگن اب گرم بشین یکم فعالیتتو بیشتر کن

شربت زعفران ، پیاده رویی و پله زیاد بالا پایین کن شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و نلین💕 مامان ماهلین و نلین💕 ۵ ماهگی