من هنوز زایمان نکرذم🥴🥴😭

۴ پاسخ

برو بیمارستان هروز ان اس تی بگیرن از بچه خودتم معاینه میکنن ۳سانت باز باشی بهت امپول فشار میزنن زایمان کنی

خیلی درد می‌کشیدم ولی وقتی گفتن باید سز شی خیلییی خوشحال شدم آخه من بچه اولم طبیعی بود اینو نمیدونم چرا نتونستم طبیعی بیارم ولی واقعا راضی بودم سز شدم

سر بچه نمیومد تو لگن

من تا چهل هفته چیه روز رفتم اصلا درد نداشتم رفتم بهم گفتن چرا دیر اومدی بستریم کردن قرص زیر زبونی بهم دادن ولی آخرش سز اورژانسی شدم

سوال های مرتبط

مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 ۲ ماهگی