۴ پاسخ

من نگرفتم

برو دکتر عزیزم
نه من اینجوری نیستم

همه نمیگیرن اما یکی از عوارض سزارین چسبندگی هست
حتما دکتر برو

من نگرفتم. برید دکتر حتما

سوال های مرتبط