تا روز آنومالیم میشم ۱۷هفته و ۴روز
مشکلی نیس؟
شما کی رفتین

۱۱ پاسخ

۱۷هفته و ۳ روز

منم ۱۷هفته و ۴روز رفتم

من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم همه چیز واضح و خوب بود

منم تایم شما

نه خوبه
ولی من ۱۸ هفته و ۵ روز رفتم

یه هفته بعد برو اصولا بعد 18 هفته میشه آنومالی بذار قشنگ بررسی کنن بچه رو من 19 هفته و 2 روز رفتم همه چیش واضح بود شکرخدا مشکلی هم نداشت 🧿🙏

من ۱۷ و ۲ روز رفتم

۱۸هفته برو‌خب

منم همین تایم رفتم

منم همین رفتم ولی گفت دوباره ده روز دیگه بیا دوباره رفتم چک کرد

سوال های مرتبط

مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری