۱۷هفته و ۳ روز
منم ۱۷هفته و ۴روز رفتم
من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم
من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم همه چیز واضح و خوب بود
منم تایم شما
نه خوبه
ولی من ۱۸ هفته و ۵ روز رفتم
یه هفته بعد برو اصولا بعد 18 هفته میشه آنومالی بذار قشنگ بررسی کنن بچه رو من 19 هفته و 2 روز رفتم همه چیش واضح بود شکرخدا مشکلی هم نداشت 🧿🙏
من ۱۷ و ۲ روز رفتم
۱۸هفته بروخب
منم همین تایم رفتم
منم همین رفتم ولی گفت دوباره ده روز دیگه بیا دوباره رفتم چک کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.