پایین کمرم صبح تاحالا خیلییییی درد میکنه چیکار کنم؟طبیعیه،؟

۱ پاسخ

منم لگنم و پای راستم درد می‌کنه شدید.دکتر گفت فشار رحمته .تا زمانی که انقباض رحم بصورت منظم و درد شدید زیر دل نداری باقی چیزا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی💙 مامان فاطمه و تودلی💙 ۱۰ ماهگی