کسی بوده تو بارداری تهوع نداشته ؟بچشون دنیا بیاد

۶ پاسخ

منم ندارم خداروشکر، واز این بابت خیلی خیلی خوشحالم

منم تهوع ندارم اصن تا این لحظه هیچی هی ام نگرانم میگم چرا علائمم کمه

اره من سره دخترم هیچ علائمی از بارداری نداشتم و خیلی عادی بودم 😅

اره من 😍

اره مادر من .7 تا زایمان کرد و بچه هاش خداروشکر همشون سالم. سر هیچکدوم هم نه ویار داش و نه تهوع . البته خود زایماناش خیلی سخت بود و بیهوش میشد

عزیزم ربطی به تهوع نداره بعضیا ویار ندارن
من دوست خودم تا سه ماهگی نفهمیده بود بارداره چون علائم نداشت

سوال های مرتبط

مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد