منم ندارم خداروشکر، واز این بابت خیلی خیلی خوشحالم
منم تهوع ندارم اصن تا این لحظه هیچی هی ام نگرانم میگم چرا علائمم کمه
اره من سره دخترم هیچ علائمی از بارداری نداشتم و خیلی عادی بودم 😅
اره من 😍
اره مادر من .7 تا زایمان کرد و بچه هاش خداروشکر همشون سالم. سر هیچکدوم هم نه ویار داش و نه تهوع . البته خود زایماناش خیلی سخت بود و بیهوش میشد
عزیزم ربطی به تهوع نداره بعضیا ویار ندارن
من دوست خودم تا سه ماهگی نفهمیده بود بارداره چون علائم نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.