فردا سزارینمه هیچ حسی ندارم چرا🫠

۵ پاسخ

من کیسه ابم پاره شد ده روز زودتر از ذوق نمیدونستم چیکار کنم🤣

مگه میشه من حتی واست ذوق کردم 😍خوشبحالت فردا جوجه تو میبینی 😍😍😍

عزیزممم الهی مبارکهههه روزی ما باشه صحیح و سلامت به هفته ی تو برسیم و نی نیمون رو بغل بگیریم

بسلامتی کوچولوتا ب بغل بگیری

بهتر ریلکس باش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان آوینا(عشق❤️) مامان آوینا(عشق❤️) ۱۳ ماهگی