۷ پاسخ

دایی کوچولو ینی کمی

مامانت بچه ااره

مگه گل محمدی هستت هنوز؟؟
من خیلی دلم میخواد انجامم بدم🥲

😍😄😁🤩😘عزیزدلم

من انجام ندادم ولی از فامیلمون انجام داده واسه دختر اولیش بشددددت الان حساسیت داره به همه چیییی
ولی واسه دختر دومیش انجام نداد ،اون خوبه😑

آی جانم ماشاالله اینجازیادندتره

اینم دختر من

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی