۲ پاسخ

مایعات زیاد بخور من بعد زایمانم یه هفته گلوم میسوخت نمیدونم به زایمان مربوط بود یا ن
از کم ابی هم ممکنه گلو بسوزه
اگه با خوردن اب بهتر میشی از کم ابیه

وقتی شیر میدی ماسک بزن، دستت هم با مایع بشور

سوال های مرتبط