بیمارستان چند سانت باز باشی بستری میکنن؟

۹ پاسخ

تو شهر ما 4 سانت

من دوسانت بودم البته سابقه فشار بالا هم داشتم

11صبح 3 هم تو بغلم بود

۴ به بالا

عریزم اون قرصی که دکتر قرار بود تو واژنت بذاره گذاشت؟ چی بود؟

من دو بودم بستری شدم

من 2سانت بودم بستری شدم

من ۲ سانت بودم بستری شدم

۳ سانت به بالا

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی